Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Happy Snacks Albo. Meer weten? Ontdek meer
Hanekamp
26 jun 2026 om 21:03
We hebben 2 uur gewacht op ons eten. En wat we kregen was niet ok. Wij gaan nooit meer hier bestellen
Daniela
19 jun 2026 om 11:24
Food was not delivered
Gerda
6 jun 2026 om 23:39
Duurde iets langer door grote bestelling, maar was heerlijk. We hadden kapsalons en Durums. Enige minpunt was de pindasaus bij de friet voor kind. Die was niet lekker.
Liam
4 jun 2026 om 11:29
Duurde 3 uur voor ik mijn bestelling had, verder kun je het geen Turkse pizza noemen en was het koud
Rick
31 mei 2026 om 8:54
kapsalon besteld duurde lang en was een slappe hap
Alesha
25 mei 2026 om 12:19
Echt een aanrader! ze zijn zeker weten niet zuinig met het beleg. Snelle bezorging en ook zeker weten niet duur voor wat je krijgt!
Carol
20 mei 2026 om 9:30
Duurde bijna 2 uur, maar het was goed warm en heerlijk
Krzysztof
30 apr 2026 om 11:42
i warte 2 hours for my order
Chantal
25 apr 2026 om 15:10
niks ontvangen, naar locatie gegaan en geld terug gevraagd!
Aidan
5 apr 2026 om 12:55
I ordered a chicken panini and got a turkse pizza, the chickenburger was almost as hard as hockey puck and fried way too long