HAPPY SNACKS ALBO

Recentebeoordeling


3 sterren uit 1437 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Happy Snacks Albo. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 21:03 We hebben 2 uur gewacht op ons eten. En wat we kregen was niet ok. Wij gaan nooit meer hier bestellen
19 jun 2026 om 11:24 Food was not delivered
6 jun 2026 om 23:39 Duurde iets langer door grote bestelling, maar was heerlijk. We hadden kapsalons en Durums. Enige minpunt was de pindasaus bij de friet voor kind. Die was niet lekker.
4 jun 2026 om 11:29 Duurde 3 uur voor ik mijn bestelling had, verder kun je het geen Turkse pizza noemen en was het koud
31 mei 2026 om 8:54 kapsalon besteld duurde lang en was een slappe hap
25 mei 2026 om 12:19 Echt een aanrader! ze zijn zeker weten niet zuinig met het beleg. Snelle bezorging en ook zeker weten niet duur voor wat je krijgt!
20 mei 2026 om 9:30 Duurde bijna 2 uur, maar het was goed warm en heerlijk
30 apr 2026 om 11:42 i warte 2 hours for my order
25 apr 2026 om 15:10 niks ontvangen, naar locatie gegaan en geld terug gevraagd!
5 apr 2026 om 12:55 I ordered a chicken panini and got a turkse pizza, the chickenburger was almost as hard as hockey puck and fried way too long
28 mrt 2026 om 11:41 Was never delivered !
22 mrt 2026 om 7:32 Heerlijk